keskiviikko 13. heinäkuuta 2011
Vihdoinkin
Vihdoinkin tuo ilma viileni. Me ollaan Pedron kanssa oltu ihan rikkipoikkikatki kuumuuden takia. Täällä kämpässä ei ilma vaihdu millään. Tuulettimet eivät auta mihinkään. Onneksi nyt viileni ja sai jotenkuten vaihdettua tunkkasen sisäilman raikkaampaan.
Nukahdin kerrankin ennen aamua ja heräsin ihmisten aikaan. Sen kyllä huomaa mielialasta kun on saanut nukuttua paremmin pitkään aikaan.
Ollaan Pedron kanssa menossa perheen luo taas lomailemaan ja ai että olen odottanut sitä hetkeä kuin kuuta nousevaa.. :)
sunnuntai 10. heinäkuuta 2011
Long time no see
Taas on vierähtänyt hetki siitä kun viimeksi tuli kirjoitettua. Mitään erityistä ei ole tapahtunutkaan eikä ole ollut oikein halua edes kirjoittaa. Ollaan Pedron kanssa molemmat sairastettu vatsatautia (yhtäaikaa!) ja rentouduttu. Etsitty uutta asuntoa ja tavattu perhettä. Ulkoiltu yöllä ja käyty uimassa.
Tämän kuun lopussa tulee kaksi kuukautta Pedron epilepsiakohtauksesta...... eli epilepsiaa ei luultavasti ole. Helpotus.
Yritän ottaa itseäni niskasta kiinni ja alkaa taas kirjoittelemaan tänne :)
tiistai 14. kesäkuuta 2011
Pitkästä aikaa
On ollut hieman kiirettä ettei ole kerennyt tätä päivittelemään. Ihanat punkit olivat vallaneet Pedron yksi ilta. Niitä löytyi peräti 5 !
© Mira
Tänä aamuna oli mukava herätys klo: 8.. Pedro läähättää sängyn vieressä ja kuolaa samalla sänkyä. No se tietää siis sitä että pojulla on hätä. Tulikin aika "massakakka" aamulenkki ja mami oli hiukan ärsyyntynyt kun joutui heräämään kesken kivojen unien. Luulin uuden "massakakka lenkin tulevan heti sisään päästyämme kun Petu kaasutteli unissaan, mutta onneksi ei ollut hätä.
Pedron "tyttöystävä" oli yökylässä. Saattaa olla entinen tyttöystävä, sillä rakastavaiset eivät enää edes huomaa toisiaan :D
Tänä aamuna oli mukava herätys klo: 8.. Pedro läähättää sängyn vieressä ja kuolaa samalla sänkyä. No se tietää siis sitä että pojulla on hätä. Tulikin aika "massakakka" aamulenkki ja mami oli hiukan ärsyyntynyt kun joutui heräämään kesken kivojen unien. Luulin uuden "massakakka lenkin tulevan heti sisään päästyämme kun Petu kaasutteli unissaan, mutta onneksi ei ollut hätä.
Pedron "tyttöystävä" oli yökylässä. Saattaa olla entinen tyttöystävä, sillä rakastavaiset eivät enää edes huomaa toisiaan :D
keskiviikko 8. kesäkuuta 2011
tiistai 7. kesäkuuta 2011
Kuuma!
Niin kuuma ettei keksi edes kirjoitettavaa!
Ollaan käyty Pedron kanssa parina päivänä uimassa mm. Bodomilla. Eipä poju muuta kuin kahlaile, mutta eiköhän sekin viilennä hiukan :)
Parin vuoden takainen kuva Pedrosta ja kaveristaan
Tässä myös samalta kesältä kuva
Kesän ensimmäiset punkitkin on nypitty irti. Yök, inhottavimpia ötököitä mitä on!
Ollaan käyty Pedron kanssa parina päivänä uimassa mm. Bodomilla. Eipä poju muuta kuin kahlaile, mutta eiköhän sekin viilennä hiukan :)
Parin vuoden takainen kuva Pedrosta ja kaveristaan
Tässä myös samalta kesältä kuva
Kesän ensimmäiset punkitkin on nypitty irti. Yök, inhottavimpia ötököitä mitä on!
sunnuntai 5. kesäkuuta 2011
keskiviikko 1. kesäkuuta 2011
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)











