sunnuntai 25. syyskuuta 2011

:(

Pedro -07


"Minä kuolin tänään. Kyllästyit minuun ja veit minut löytökotiin. Heillä oli täyttä ja minä vedin lyhyen tikun. Olen mustassa jätesäkissä kaatopaikalla nyt. Joku muu pentu saa lähes käyttämättömän hihnan minkä jätit. Kaulapantani oli pieni ja likainen, mutta nainen otti sen pois kaulasta ennenkuin lähetti sateenkaarisilloille. Mutta olisinko kotona vielä jos en olisi syönyt kenkiäsi? Minä vain leikin kun sinä unohdit ostaa pennun leluja. Olisinko vielä kotona jos olisin ollut sisäsiisti? Nenäni hinkkaaminen jätöksiini sai minut vain häpeämään ulostamista. On kirjoja ja kouluttajia jotka olisivat opettaneet sinulle miten opettaa minut menemään ovelle kun tulee hätä. Olisinko vielä kotona jos en olisi tuonut kirppuja kotiin? Ilman kirppumyrkkyä en päässyt niistä eroon sen jälkeen kun jätit minut ulos päiviksi. Olisinko vielä kotona jos en olisi haukkunut? Yritin vain sanoa että "minua pelottaa, olen yksinäinen, olen täällä! olen täällä! ja haluan olla paras ystäväsi." Olisinko vielä kotona jos olisin tehnyt sinusta onnellisen? Minua hakkaaminen ei opettanut minua miten sinä voisit olla onnellinen. Olisinko vielä kotona jos olisit pitänyt minusta huolta ja opettanut minulle käytöstapoja? Et kiinnittänyt minuun mitään huomiota ensimmäisen viikon jälkeen mutta minä vietin kaiken aikani odottamalla että rakastaisit minua. Minä kuolin tänään. Rakkaudella pentusi."

Välitä tämä eteenpäin kaikille tutuillesi, on aika lopettaa eläinten pahoinpitely.

lauantai 24. syyskuuta 2011

Huoh..

Ja jälleen punkki on löytänyt tiensä Pedroon. Korvassa on reikä (?!). Pitää tarkkailla pari päivää josko alkais paranemaan itestään. Kuumetta ei ole onneksi ja on muuten pirteä ja leikkisä niin kuin ennenkin.





Jännityksellä odotan että mitäs seuraavaksi tapahtuu.



keskiviikko 14. syyskuuta 2011

Heippa taas!



Meinasinpa tossa kirjottaa ettei oo mitään erikoista tapahtunut. No, tässä kuukauden aikana Petu on meinannut tukehtua luuhun, lentänyt rappuset alas, ollut vatsataudissa ja mitäköhän muuta. Milloinkohan olis semmonen kuukausi ettei tapahtuis mitään?


Nyt me jatketaan Pedron kans BB 24/7 tuijotusta ja mietitään mitä kirjoitettais tänne!

maanantai 15. elokuuta 2011

Elokuu

Johan on taas aikaa kulunut viime postauksesta. Tässä viimeisen kuukauden ajalta muutama kuva :)




tiistai 19. heinäkuuta 2011

Hampaat ennen ja jälkeen



Siskon kanssa kannettiin vuorotellen kun poju oli ihan tööt.


Sammui heti lattialle.


Eli siis plakki ja hammaskivi poistettiin sekä hampaat kiillotettiin. Toimenpide tuli halvemmaksi mitä ensin arvioitiin. Hammaskiveä oli kohtalaisesti suussa. Nyt alkaa päivittäinen (yritys hyvä) hampaiden pesu ja hammaskiven ehkäisy.

maanantai 18. heinäkuuta 2011

Kalliit hampaat

Sain vihdoin ja viimein varattua ajan eläinlääkäriin hammaskiven poistoon. Aika saatiin jo huomiseksi. Kalliiksi taitaa tulla, mutta tärkeintä on Pedron hyvinvointi.

Viime kerralla eläinlääkärissä kehotettiinkin käydä hammaskiven poistossa vuoden sisään. Nyt kun on edes jotenkuten varaa niin homma pois alta vaan ja suunnitellaan toista collien pentua myöhemmin. :)

Voi olla että päästään Petun kamalan hajuisesta hengityksestä eroon ja poju alkaisi syödä paremmin luita ja kovia papanoita.

Joskus oli vielä puhtaan valkoiset hampaat

keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Vihdoinkin


Vihdoinkin tuo ilma viileni. Me ollaan Pedron kanssa oltu ihan rikkipoikkikatki kuumuuden takia. Täällä kämpässä ei ilma vaihdu millään. Tuulettimet eivät auta mihinkään. Onneksi nyt viileni ja sai jotenkuten vaihdettua tunkkasen sisäilman raikkaampaan.

Nukahdin kerrankin ennen aamua ja heräsin ihmisten aikaan. Sen kyllä huomaa mielialasta kun on saanut nukuttua paremmin pitkään aikaan.



Ollaan Pedron kanssa menossa perheen luo taas lomailemaan ja ai että olen odottanut sitä hetkeä kuin kuuta nousevaa.. :)